середа, 26 березня 2014 р.

Завдання вікторини "Чи знаємо твори Тараса Шевченка?"

Увага!  Нові завдання літературної інтернет-вікторини для учнів 5- 8 класів!

26 березня стартує вікторина "Чи знаємо твори Тараса Шевченка?" Щоб правильно відповісти на запитання, перед виконанням завдань пропонуємо повторити такі поезії Тараса Шевченка:


  • " На Великдень, на соломі..."
  • "І золотої, й дорогої..."
  • "Зоре моя вечірняя..."
  • "За сонцем хмаронька пливе..."
  • "І виріс я на чужині..."
  • "Мені тринадцятий минало"
  • "Думи мої, думи мої"
  • "Заповіт"
  • "Сонце заходить, гори чорніють..."
  • "Світає, край неба палає..." (уривок з поеми "Сон" ("У всякого своя доля...")).

Просимо надсилати відповіді до 6 квітня 2014 року.
Бажаємо приємного спілкування із творчістю Тараса Шевченка! Успіхів Вам у вікторині!
Завдання вікторини  для учні 5-8 класів можна завантажити тут - "Чи знаємо твори Тараса Шевченка?"

Немає коментарів:

Дописати коментар